Site Overlay

Beneficiile pe care le aduce Sushi-ul organismului

Acizi grasi omega-3

Adăugarea de sushi în dieta ta poate fi o modalitate excelentă de a obține acizi grași omega-3 sănătoși pentru inima. De asemenea, poate ajuta la scăderea colesterolului și la îmbunătățirea tensiunii arteriale. În plus, acizii grași omega-3 pot reduce riscul de boli de inimă și accident vascular cerebral.

În plus, poate ajuta și la prevenirea depresiei și a demenței. Acizii grași Omega-3 vă pot ajuta, de asemenea, să vă îmbunătățiți fericirea generală. Peștele folosit pentru a face sushi este cunoscut pentru beneficiile sale pentru sănătate.

Conține cantități mari de proteine, fier și calciu. Acești nutrienți susțin capacitatea organismului de a se repara și de a preveni pierderea osoasă pe măsură ce îmbătrânești. Includerea sushi în dieta ta te poate ajuta, de asemenea, să te simți mai plină pentru mai mult timp. Obținerea mai multor proteine ​​vă poate ajuta, de asemenea, să pierdeți în greutate.

În plus, consumul de pește crud poate ajuta, de asemenea, la întărirea sistemului imunitar. De asemenea, conține urme de minerale, cum ar fi seleniul, care s-a dovedit a avea proprietăți anticancerigene.

Fructele de mare sunt, de asemenea, bogate în vitamina D. Acest lucru vă ajută organismul să se protejeze de bolile de inimă. De asemenea, are antioxidanți, care vă ajută corpul să lupte împotriva radicalilor liberi.

Asociația Americană a Inimii recomandă să luați una sau două porții de pește cu acizi grași omega-3 în fiecare săptămână. Somonul și tonul sunt doi dintre cei mai obișnuiți pești bogati în omega-3.

Mai multe studii au descoperit că omega-3 sunt bune pentru inima ta. Acestea scad nivelul colesterolului și al trigliceridelor. În plus, cresc nivelul de colesterol HDL („bun”) din sânge. Acestea reduc inflamația în vasele de sânge, reducând astfel riscul de înfundare a arterelor. Ele pot ajuta, de asemenea, la prevenirea artritei. De asemenea, pot ajuta la reducerea simptomelor ADHD, depresiei și tulburărilor bipolare.

Acizii grași omega-3 pot ajuta, de asemenea, la prevenirea astmului și a inflamației în plămâni. În plus, consumul de fructe de mare poate ajuta la reducerea riscului de boli cronice, cum ar fi diabetul.

Proprietăți antiinflamatorii

Mai multe ingrediente pentru sushi sunt cunoscute pentru proprietățile lor antiinflamatorii. Acestea includ wasabi, care este cunoscut pentru proprietățile sale antibacteriene. Glucozinolații sunt o altă componentă importantă a wasabi. Acești compuși au proprietăți antiinflamatorii, precum și capacitatea de a lupta împotriva virușilor, motiv pentru care este adesea servit cu sushi.

Un alt aliment antiinflamator este ghimbirul. S-a dovedit că ajută la combaterea infecțiilor respiratorii. În plus, s-a dovedit că are proprietăți de calmare a durerii. De asemenea, poate dezactiva anumite gene inflamatorii.

Algele marine sunt, de asemenea, o componentă importantă a sushi. Este o sursă bună de iod, care este importantă pentru creier și corp. S-a demonstrat că elimină metalele grele din organism. De asemenea, conține sulforafan fitochimic, care poate avea proprietăți antiinflamatorii și de combatere a cancerului.

Algele marine sunt cunoscute și pentru proprietățile sale antioxidante. Este, de asemenea, o sursă bună de vitamina A. Această vitamină ajută organismul să mențină niveluri ridicate de concentrație. De asemenea, ajută la îmbunătățirea memoriei.

Somonul este un alt pește care este bun pentru reducerea inflamației. Este bogat în antioxidanți și acizi grași Omega-3. De asemenea, se crede că acești compuși ajută la prevenirea bolilor de inimă și a accidentului vascular cerebral. De asemenea, pot scădea tensiunea arterială.

Sushi este plin de vitamine, antioxidanți și grăsimi sănătoase. Este important să alegeți sushi cu înțelepciune. Consumul prea mult din unele ingrediente pentru sushi poate cauza probleme de sănătate. Poate doriți să limitați aportul de orez sushi, sos de soia și maioneză.

De asemenea, vrei să fii conștient de câtă sare este în sushi. Sodiul poate promova hipertensiunea arterială. De asemenea, poate provoca probleme cu rinichii. De asemenea, doriți să evitați să mâncați pește crud. Poate conține toxine, cum ar fi mercurul. Prea mult mercur este legat de un risc crescut de atac de cord.

Îmbunătățește calitatea sângelui

Indiferent dacă doriți să pierdeți în greutate sau să vă îmbunătățiți calitatea sângelui, sushi este o modalitate excelentă de a vă stimula dieta. Este plin de grăsimi omega-3 sănătoase pentru inimă și multe proteine ​​și fibre. Este, de asemenea, o modalitate excelentă de a obține doza zilnică de vitamina A, C și acid folic.

Este, de asemenea, o sursă bună de fier, care îmbunătățește calitatea celulelor roșii din sânge și stimulează metabolismul. Este, de asemenea, o sursă bună de potasiu, care reduce riscul de boli de inimă.

Unele rulouri de sushi sunt, de asemenea, bogate în zaharuri adăugate și calorii. De asemenea, sunt pline de carbohidrați rafinați, făcându-i mai probabil să provoace diabet de tip 2.

De asemenea, este posibil să găsiți cantități mari de sare în sushi. Este posibil ca orezul să fi fost procesat cu aditivi bogati în sodiu și poate conține sos de soia, care poate avea un impact negativ asupra sănătății inimii. Dacă ești sensibil la sare, optează pentru un sos de soia cu conținut scăzut de sodiu.

Sushi este, de asemenea, plin de acizi grași omega-3, care au proprietăți antiinflamatorii. De asemenea, pot ajuta la reducerea riscului de boli de inimă și cheaguri de sânge. Omega-3 acționează ca colesterol „bun”, ceea ce vă poate reduce riscul de boli cardiovasculare. Asociația Americană a Inimii recomandă consumul de pește de cel puțin două ori pe săptămână.

Alte ingrediente sănătoase pe care le puteți găsi în sushi includ algele marine, care sunt bogate în antioxidanți. Algele marine sunt, de asemenea, o sursă excelentă de calciu, fier și vitamina A.

Există și ghimbir, care are multe beneficii pozitive pentru sănătate. Se știe că reduce inflamația din organism și luptă împotriva bacteriilor rele. De asemenea, vă poate îmbunătăți funcția digestivă și vă poate reduce riscul de diabet și cancer colorectal.

Alegerea ingredientelor potrivite pentru a vă prepara sushi poate avea un impact mare asupra sănătății dumneavoastră. Puteți folosi quinoa în loc de orez alb pentru sushi sau puteți crea propriile rulouri de sushi mai sănătoase cu ingrediente non-sushi.

Ajută la readucerea hormonilor în echilibru

Să-ți faci ordine în hormoni poate fi principala ta preocupare, dar asta nu înseamnă că nu te poți bucura de niște sushi pe parcurs. Pentru început, este posibil să găsiți niște delicii gustoase infuzate cu antioxidanți, iar asta este bine pentru inima ta. Și dacă vrei să slăbești, este o idee bună să ai o dietă plină de sushi ca parte a planului tău de slăbire. Aceasta este o modalitate excelentă de a vă ridica nivelul de colesterol în viteză. Și dacă vă plac fructele de mare, veți fi bucuroși să aflați că sushi este o sursă bună de acizi grași omega-3, care vă pot ajuta la atenuarea unora dintre simptomele depresive.

Un alt mod ingenios de a-ți aduce hormonii în ordine este să consumi echilibrul adecvat de carbohidrați. De fapt, consumul de carbohidrați potrivit ar putea fi cheia pentru a vă menține sub control nivelul zahărului din sânge. Obținerea echilibrului corect de glucoză poate ajuta și la menținerea tensiunii arteriale sub control. Și probabil veți descoperi că nu este atât de dificil să veniți cu un plan de masă plin de sushi, adaptat dietei și stilului dvs. de viață. Și, cu combinația potrivită de proteine ​​și carbohidrați, vei descoperi că obiectivele tale de slăbire se împlinesc mai repede decât ți-ai fi putut imagina vreodată. În plus, cea mai bună parte este că probabil că vă veți bucura de o masă plină de sushi, fără o adâncitură în portofel.

Să găsești restaurantul de sushi potrivit pentru tine va fi una dintre cele mai bune decizii pe care le vei lua în anul care vine. De asemenea, vei fi surprins să afli că sushi este unul dintre puținele alimente care nu este doar gustoasă, ci și bună pentru tine. Și cu atât de multe variante din care să alegeți, veți putea găsi planul perfect de masă plin de sushi pentru nevoile dumneavoastră specifice.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *